Wydawnictwo.pwn.pl

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tomasz Płudowski

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2008
  • Stron: 272
  • ISBN: 9788301156374
  • Wydanie: 1

Książka: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Do pobrania