Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - materiały dodatkowe
Mamy przyjemność przedstawić Państwu aneks do książki Gilberta Churchilla Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Jest on, w zamierzeniu autorów, zarówno uzupełnieniem podręcznika, skierowanym do studentów, jak i wykładowców. Mamy nadzieję, że aneks pozwoli na jeszcze bardziej owocną lekturę tego znakomitego podręcznika.
Od błazenka możemy nauczyć się, żeby przekształcać wrogów w sojuszników, od chomika syryjskiego, żeby nigdy nie tracić nadziei, a od pliszki siwej, żeby starać się być pierwszym. Paweł Fortuna i Łu...
Ibuk Libra
Wszystkich, którzy szukają materiałów do nauki zdalnej, są w trakcie pisania prac i artykułów naukowych, zachęcamy do korzystania z IBUKA Libry. Jest to czytelnia on-line czynna całą...
Longobardowie należą do ludów, które miały pecha. Kiedyś decydowali o losach Europy, podbój przez nich Italii zakończył starożytność na Półwyspie Apenińskim i rozpoczął średniowiecze. Ich państwo z...
Prowadzący spotkanie z Göranem Therbornem Mikołaj Ratajczak, wydawca serii filozoficznej w PWN-ie, rozpoczął je od cierpkiej uwagi. Jak pokazują najnowsze badania, około 2 800 000 Polaków żyje za k...
Komentarze