Wydawnictwo.pwn.pl

Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2006
  • Stron: 216
  • ISBN: 830114517X
  • Wydanie: 1

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:podstawy teoretyczne i terminologię,funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,działalność marketingową na docelowym rynku,badania marketingowe w turystyce,analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Do pobrania