
Marketing usług turystycznych
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2006
- Stron: 216
- ISBN: 830114517X
- Wydanie: 1
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:podstawy teoretyczne i terminologię,funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,działalność marketingową na docelowym rynku,badania marketingowe w turystyce,analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą:dostosowanie do programów nauczania,logiczna struktura i jasność wykładu,liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,słowniczek podstawowych terminów,bogata bibliografia,indeks rzeczowy.Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.