Wydawnictwo.pwn.pl

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Tagi: media, psychologia, trenerzy biznesu
Nowość , Polecane
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2014
  • Stron: 200
  • ISBN: 978-83-01-18005-8
  • Wydanie: pierwsze

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Aleksandra Ślifirska

Ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych. W działaniach komunikacyjnych pełni funkcję bezpośredniego konsultanta prezesów, wiceprezesów, członków zarządu i kluczowych menedżerów, w obszarze budowania profilu publicznego. Z jej wsparcia korzystała m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Związek Zawodowy Górników w Polsce, Portal Praca.pl, OLMET Sp. z o.o., WATT SA i członkowie stowarzyszenia FIL, tworzącego Centrum prof. Philipa Zimbardo.

W jej portfolio znajdują się szkolenia dla kluczowych osób pracujących w spółkach notowanych na GPW. Ma na swoim koncie m.in. cykl warsztatów praktycznych z wystąpień publicznych dla branży finansowej. Do swoich dużych sukcesów zalicza cykl szkoleniowy, dla jednego z trzech największych producentów kolektorów słonecznych w Europie, w ramach skutecznie sfinalizowanych działań lobbingowych. W latach 2004-2007 dziennikarka Dziennika Zachodniego. Prezes Zarządu Agencji Kobold Public Relations Sp. z o.o., specjalizującej się w strategiach komunikacji dla spółek.

Oceń

  • Obecnie 5 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Nasi partnerzy