Wydawnictwo.pwn.pl

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Redakcja: Jarosław Królewski, Paweł Sala

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2013
  • Stron: 464
  • ISBN: 978-83-01-17680-8

Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi: – dlaczego Content is The King; – czym jest marketing 3.0; – dokąd zmierzają social media; – dlaczego less is more; – jak dbać o klienta w sieci; – o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać; – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing; – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową; – jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie. E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Do pobrania