
Medialne lwy dla rekinów biznesu
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2014
- Stron: 200
- ISBN: 978-83-01-18005-8
- Wydanie: pierwsze
Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
- Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
- Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
- Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
- Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
- Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
- Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
- Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
- Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
- Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
- Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
- Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.
Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Aleksandra Ślifirska
Ekspert z obszaru wystąpień medialnych i publicznych. W działaniach komunikacyjnych pełni funkcję bezpośredniego konsultanta prezesów, wiceprezesów, członków zarządu i kluczowych menedżerów, w obszarze budowania profilu publicznego. Z jej wsparcia korzystała m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Związek Zawodowy Górników w Polsce, Portal Praca.pl, OLMET Sp. z o.o., WATT SA i członkowie stowarzyszenia FIL, tworzącego Centrum prof. Philipa Zimbardo.
W jej portfolio znajdują się szkolenia dla kluczowych osób pracujących w spółkach notowanych na GPW. Ma na swoim koncie m.in. cykl warsztatów praktycznych z wystąpień publicznych dla branży finansowej. Do swoich dużych sukcesów zalicza cykl szkoleniowy, dla jednego z trzech największych producentów kolektorów słonecznych w Europie, w ramach skutecznie sfinalizowanych działań lobbingowych. W latach 2004-2007 dziennikarka Dziennika Zachodniego. Prezes Zarządu Agencji Kobold Public Relations Sp. z o.o., specjalizującej się w strategiach komunikacji dla spółek.