Marketing. Podręcznik akademicki - materiały dodatkowe
Marketing. Przewodnik do studiowania, został opracowany przez samego autora Eugeniusza Michalskiego. Jego zadaniem jest z jednej strony pomoc studentom w opanowaniu wiedzy, z drugiej zaś - pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania tej wiedzy.
Ibuk Libra
Wszystkich, którzy szukają materiałów do nauki zdalnej, są w trakcie pisania prac i artykułów naukowych, zachęcamy do korzystania z IBUKA Libry. Jest to czytelnia on-line czynna całą...
Wywieranie wpływu na innych jest ważnym elementem życia społecznego. Ludzie stosują techniki wpływu społecznego niemal w każdej dziedzinie życia, choć niekoniecznie zdają sobie z tego sprawę. Zdefi...
Komunikowanie śmiercią. Medialne aspekty fizycznego odchodzenia ze świata polityki Wojciecha Jabłońskiego to nowatorskie studium o medialnym procesie towarzyszącym zgonom ludzi władzy. Jak zauważa...
Od błazenka możemy nauczyć się, żeby przekształcać wrogów w sojuszników, od chomika syryjskiego, żeby nigdy nie tracić nadziei, a od pliszki siwej, żeby starać się być pierwszym. Paweł Fortuna i Łu...
Komentarze