Wydawnictwo.pwn.pl

Marketing. Podręcznik akademicki - materiały dodatkowe

Marketing. Przewodnik do studiowania, został opracowany przez samego autora Eugeniusza Michalskiego. Jego zadaniem jest z jednej strony pomoc studentom w opanowaniu wiedzy, z drugiej zaś - pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania tej wiedzy.

Link do starej wersji książki w wydaniu papierowym

Link do nowej wersji książki w wydaniu elektronicznym

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Zobacz także

Ibuk Libra - dodatkowe funkcjonalności

Ibuk Libra - dodatkowe funkcjonalności

Ibuk Libra Wszystkich, którzy szukają materiałów do nauki zdalnej, są w trakcie pisania prac i artykułów naukowych, zachęcamy do korzystania z IBUKA Libry. Jest to czytelnia on-line czynna całą...

Czytaj więcej

Do pobrania

Nasi partnerzy