
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2013
- Stron: 464
- ISBN: 978-83-01-17449-1
- Wydanie: pierwsze, dodruk
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi:
– dlaczego Content is The King;
– czym jest marketing 3.0;
– dokąd zmierzają social media;
– dlaczego less is more;
– jak dbać o klienta w sieci;
– o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać;
– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing;
– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową;
– jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie.
E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.