Wydawnictwo.pwn.pl

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - materiały dodatkowe

Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne - materiały dodatkowe

Mamy przyjemność przedstawić Państwu aneks do książki Gilberta Churchilla Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne. Jest on, w zamierzeniu autorów, zarówno uzupełnieniem podręcznika, skierowanym do studentów, jak i wykładowców. Mamy nadzieję, że aneks pozwoli na jeszcze bardziej owocną lekturę tego znakomitego podręcznika.

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby ocenić tą stronę.

 

Komentarze

Zobacz także

Polecane recenzje

Do pobrania

Nasi partnerzy