Wydawnictwo.pwn.pl

„Młoda fala” - o ciężkiej pracy i sukcesie

js
Nowość
„Młoda fala” - o ciężkiej pracy i sukcesie

Bohaterkami książki Młoda fala. Jak odważyć się na biznes, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN, są: Ania Kruk, Kinga Dołęga-Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara Stawarz. To silne, niezależne kobiety, które odniosły sukces nie tylko w Polsce, ale też bez kompleksów wchodzą z ciekawymi projektami i produktami na międzynarodowe rynki. Prowadzą interesy w odmiennych dziedzinach biznesu: od mody, przez kosmetyki, aż po zaawansowane technologie IT. Każda inna, każda wyjątkowa.

W publikacji autorstwa Pawła Oksanowicza opisana została ich droga do sukcesu. Jak zaczynały? Jakie trudności napotkały i jak nie straciły motywacji do działania mimo trudnych czasem okoliczności? Za pośrednictwem tej książki, dziesięć wyjątkowych kobiet biznesu dzieli się swoimi radościami i porażkami, dzięki którym zdobyły doświadczenie i inspirację do dalszego rozwoju.

Zachęcamy do obejrzenia wywiadu przeprowadzonego przez Wydawcę Redakcji Nauk Ekonomicznych – Dorotę Siudowską-Mieszkowską, z autorem książki Pawłem Oksanowiczem: www.youtube.com/watch?v=59FWVai3N9I  

Fragment książki 

Joanna Drabent, CEO i współzałożycielka Prowly.com
[…] Przyciąga się do siebie potencjalnych inwestorów na różne sposoby – od zrównoważonych prezentacji, po bardziej kreatywne sposoby. To zależy od osobowości pomysłodawcy firmy. Te zabiegi trwają zazwyczaj bardzo długo, bo szukanie inwestora to niezwykle ciężka praca, na cały etat. W tej rundzie inwestor poznaje i ewentualnie wchodzi w biznes. Zazwyczaj obustronnie wycenia się go w bardzo nieracjonalny sposób. Twórca mówi – mój pomysł warty jest milion, a inwestor – nie, mylisz się, dam za niego połowę mniej. Właściwie cały ten proces przyciągania się firmy i inwestora to czary-mary, miękka gra w zdobywanie zaufania i pewności, która może doprowadzić do konkretów. Jeden ryzykuje pieniądze. Drugi – swój czas, energię, poddaje pomysł ocenie i nawet wystawia się na ewentualną możliwość plagiatu. Właściwie runda zalążkowa zawsze kończy się tak jak na targu. Inwestor staje przed dylematem – kupujesz tego kota czy nie?

Oceń

  • Obecnie 0 na 5 gwiazdek.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0

Dziękujemy za głos!

Już oceniałeś tą stronę, możesz oddać głos tylko raz!

Twoja ocena została zmieniona, dziękujemy za oddany głos!

 

Komentarze

Zobacz także

Książki dla ciekawych świata

Książki dla ciekawych świata

Wydawcy książek z zakresu nauk społecznych w Wydawnictwie Naukowym PWN wciąż dostarczają Państwu wartościowe pozycje książkowe. Rok 2015 zapowiada się szczególnie interesująco, planujemy bowiem zar...

Czytaj więcej

Polecane recenzje

Do pobrania

Nasi partnerzy